There's a heavy cloud inside my head

De som jag inte trodde skulle hända mig har hänt, jag visste att det förr eller senare skulle hända, men inte så här tidigt. När man läser tidningen och kommer till familjesidorna slänger man ett öga på dödsannonserna och blir berörd. Jag tycker alltid att det är hemskt jobbigt att läsa om dem som dött. Jag tänker på släkt och vänner, framför allt på den närmaste familjen. Hur orkar man gå vidare om någon man står nära går bort? Det är en styrka som jag nog inte har, nu måste jag hitta den hos mig själv. I går var dagen som kommer att förändra mitt liv för alltid...

R.I.P farfar <3

Dagens låt: Ted Gärdestad - Himlen är oskyldigt blå

Kommentarer
Postat av: Mrs Sparrow

<3

2007-06-12 @ 17:35:10
URL: http://magiskmentragisk.blogg.se
Postat av: Mrs Sparrow

jag vet vad den bra låten från pirates 3 heter nu!!!

2007-06-15 @ 22:09:59
URL: http://magiskmentragisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0