Mååååndag.

Jag är helt galet trött i dag, och hungrig som en varg. Mina föräldrar lagar inte mat till mig (-.-), vill dom att jag ska svälta ihjäl eller?! Dagen var inte fullt så jobbig som jag hade föreställt mig. På morgonen hade jag, Malin och Ida lite kramkalas för att trösta varandra i denna sorgens tid. Det började inte så bra heller, historia första lektionen med David, min favorit av alla favoriter...INTE! Den människan har jag mycket stora problem med, men han är nog en trevlig kille om man lär känna honom, vilket jag dock inte har planer på att göra. Jag ska börja använda ett mer sofistikerat språk tror jag, frågan är om någon kommer fatta vad jag säger...hmm?! Det tål att tänkas på, men ack så trevligt det vore om jag skulle börja prata som David... haha xD, nej jag tror inte att det är någon bra idé. MEN nuuuu ska jag göra min egen mat så att jag inte tynar bort snart, ack så oerhört tragiskt det vore i sådant fall...ni hör själva, jag låter patetisk.....

Dagens låt: Mika- Grace Kelly

Kommentarer
Postat av: Isse

UHH ;D kul lärare verkligen, det skulle vara tråkigt om du tynade bort :O faktiskt <3

2007-05-28 @ 15:29:42
URL: http://svartgummianka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0