Det finns människor och sen finns det.. ja, människor xD

har läst lite på en av "de största modebloggarna i Sverige" (åh, status på den alltså!) av det jag fattar har hon dumpat sin pojkvän,eller han henne, som hon var förlovad med, och dejtar en ny. problemet är följande: folk hon inte känner, antagligen läsare, har nu spridit ut nyheten om denna nya "grabb" och folk börjar veta vem det är. i ett inte så tevligt blogginlägg skriver hon (jag citerar ordagrant) : Ajuste, aa.. Timmy = "grabben". Ja, det är Michaelas (aka Rar) lillebror. Anledningen till varför jag inte ville berätta vem han är var dels för att ni har inget med det att göra.... Och dels för att vi är inte ens tillsammans så jag vet inte varför ni tyckte att jag var "skyldig" er att dela med mig av mitt privatliv ännu mer än vad jag redan gör. Men ja, sen så fanns det ju sånna som visste vem han var & som verkligen var tvungna att sprida runt att det är just han jag dejtar. Sånna som verkligen har NOLL respekt för mig & mitt privatliv. Och det gör mig så satans less. Men skitsamma, Timmy heter han iallafall, vi är lika gamla & han är så söt att jag får hål i tänderna. Mer får ni inte veta!

Jaja, ni sötnosar med vett i skallen som verkligen har respekterat mitt privatliv hittills förtjänar en fet kram! Ni är bäst.

Slänger upp gårdagens outfit om någon timme, puss.

tycker att det är så mycket humor så jag snart kolar!! snacka om att få PMS när hon för det första har snackat skapligt länge om "grabben" saker som gör att man vill veta mer, eller börjar spekulera i vem det kan vara..och sen kasta ur sig detta! återigen HUMOR xD det är väl ingen som tvingar henne att skriva om sitt privatliv? eller följer efter henne som en annan stalker? jag gillar hur defenitionen "modeblogg" har gått till meningen "slänger upp gårdagens outfit om någon timme, puss" oservera gårdagens outfit. HAHAHAHAH!!!! jag diggar fan kommentarerna mer, läsare som på allvar tycker att hon är en helt underbar person som är såååååå fantastiskt ödmjuk och öppen att hon delar med sig av sitt privatliv. modeblogg? nää scratch that.

Kommentarer
Postat av: Ilse

Hahahah ofta. Hon lär ju modeblogga SJUKT mycket om hon ligger en dag efter... NAAAAAT!

2008-04-03 @ 22:13:55
URL: http://outcast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0