en dag som alla andra...

tisdag = simma! ensam, igen. inte så kul, men har simmpartnern förhinder är det inget att göra. måste för övrigt plugga arslet av mig i helgen och restrerande aprilmånad! känner att paniken sakta men säkert kryper fram och jag börjar få kort stubin och är allmänt irriterad. med andra ord inte så trevlig att umgås med. Kira och jag funderar på om vi ska anmäla oss till Högskoleprovet till hösten, sista anmälningsdag är i helgen. kan vara bra att göra, så jag ska överlägga med min mams och paps i kväll.

måste också beställa biljetter till P&L idag, ilse beställde sin i söndags :D mycket jag behöver göra, men det känns som att tiden inte alls räcker till. men det är väl så det är i skolan. känns ändå som att jag inte gör annat än och pluggar...

Ilse drar till Kroatien cirkus två veckor, ska nog ta hand om huset igen :) om familjen Hermans tycker att det är okej. kommer bli mys isf, bara jag och katterna, gud va lugnt och tyst. ska nog bo så när jag blir stor xD ensam ute i skogen, utan el, vatten eller någon som helst kontakt med världen. kanske inte när jag tönker efter

Dagens vän: Emelie

Dels för att hon fyller år idag, men också för att hon alltid finns där. Även om hon är ledsen eller mår dåligt kan hon få alla andra att må bättre. jag tror inte att det finns någon människa som är mer impulsiv än vad emelie är. men det älskar jag henne för :) tack för att du har stått ut med mig i alla år.
Grattis hjärtat, jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Ilse

Haha beställde igår ;) men jaa beställ biljetten fasen. Givetvis får du bo här. Mamms frågade mig senast igår om du ville det :)

2008-04-15 @ 15:56:17
URL: http://outcast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0