Everytime I look around I see strangers.

RAAAST!! jättkul, vi sitter och spelar diverse online spel. Det låter som att det inte går så bra för Ida, stackare :) första dagen efter lovet igår, va trött som satan, men gick upp så fint. glömde mitt busskort i skåpet, vilket jag kom på när jag var på Tullinge station, fick gå tillbaka till skolan och hämta det misslyckat!

såg på Star Wars med Maria och Ilse i söndags fyran och femman, ska låna 1-3 av Ilse så att jag kommer ikapp Maria och Ilse, sen ska vi se på sexan. Maria och jag har en ny sötsak som heter Hayden aka Anakin Skywalker. En MYCKET vacker människa och en duktig skådespelare. vi kollade på trean speciellt för att hitta en viss scen, vi hittade den till min och marias lycka :) nu måste jag kolla på resten!! jag trodde att jag skulle svimma... mamma vilken kille! Star Wars är riktigt bra filmer, har inte sett dom på länge, så det va kul. Padmé, Natalie Portman,är så otroligt vacker, det är helt sjukt att man kan vara så snygg :)

vi ska förövrigt ha ett maraton snart :D känns bra, längtar.

känns som att jag pratar väldigt mcyket utseende, men jag är inte ytlig, jag lovar xD skit samma, nu måste jag gå upp till skåpet och titta till Görgen :) ingen fara ilse, han mår bra.

Kommentarer
Postat av: Ilse

JAHAAA men jag trodde du glömde busskortet hemma liksom ;D

2008-04-01 @ 15:01:41
URL: http://outcast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0