Frihet och kattungar åt folket!

Rubriken ägnar jag åt Linnea, ( hon kom på den)

igår frågade jag Ida om vi hade sovmorgon idag, svaret var nej vi har svenska..okej, upp tidigt som satan, till tåget ( som inte gick problemfritt) jag var sen så jag gick till bussen i stället, väl där insåg jag att jag inte hade busskortet med mig FUCK! sprang och hämtade det, mamma körde mig till tåget, tack mamii <3

kom till skolan och Madde (saknade henne igår, pga sjukdom) berättar att hon har labb, vilket innebär att jag och Ida har sovmorgon, bra.. efter ett litet utbrott från Idas sida så pratade vi om gårdagens House avsnitt, ett av dom mer spännande faktiskt:D

dagens ångestattack är sociologiprovet, jag känner mig inte alls förberedd fast jag har pluggat...hoppas att provet inte är svårt, men det är Martin vi pratar om, fan jag är körd -.-

tror att jag ska sjukskriva mig resten av dagen, eller resten av skoltiden låter bättre. Längtar till helgen så att jag får sova, men jag jobbar på lördag så jag får sova på söndag. Ilse på fredag lagar du maten xD är pepp för chili con carne :) nädå, jag känner att jag måste ta mina matlagnings skills till en annan nivå, så vi lagar den tillsammans. Right?! :D

Görgen mår bra, han la sig tio i går :) är stolt över honom.

puss, kram och nyp i stjärten
jusste! GRATTIS IDOLMARTIN (idas bror fyller 22, och Hedwig blir 6)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0