Han va typ lika gammal som du, och tjock!

har varit inne i stan med ilse idag :) mysigt. ilse skulle ha en väska, jag skulle titta på klänningar, t-shirts, skor och byxor det slutade med att vi köpte likadana väskor (igen) och jag köpte ett par strumpbyxor. men dom va fina :) vi käkade på kungshallarna och fikade på Gallerian :) MUMMA!! dock va de bajs mycket folk så jag och ilse fick lite klaustrofobi...men vafan :D

vid lunchen kom det en jätteskum gubbe och frågade om bordet för fyra var ledigt breve oss, ilse (som är en mycket trevlig ungdom) sa ja och gubben satte sig där. inte på platsen längst bort, utan brevid mig!! när jag skar min kyckling (som för övrigt va heelt otroligt god) så nuddade jag hans arm. läskigt fan. sen kom det någon och sa att dom hade letat efter gubben och att han kunde komma och sätta sig hos dom, nej tack säger han, jag kommer när jag är klar.... hallå!? han va typ pedofil, anyway. ladda mobilen funkade inte igår, så jag köpte mig ett idag.

nu ska jag äta glass med ilse :D

so long!

pallar inte dagens människa, ingen har förtjänat den idag xD

Dagens citat: Ilse Hermans vi matbordet till hennes pappa.

Kommentarer
Postat av: Mariar

är du fet?

2008-04-26 @ 20:02:57
URL: http://morrison.blogg.se
Postat av: Ida

kommentaren ovan: öööh?

2008-04-27 @ 13:08:45
URL: http://magiskmentragisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0