Härliga SL!

ja, egentligen är rubriken överflödig för jag tror att alla vet att sl inte är speciellet charmigt eller härligt alls. idag fick jag som så många andra gånger påminnas om detta. tåget gick endast till östertälje där jag satt ochväntade i 10 minuter pga signalfel. suck, väl i hamn hade gnesta tåget redan gått, och närsta tåg skulle gå 40 minuter senare. inte alls någon höjdare, så jag åkte in till tälje, köpte mig en yoghurt och satte mig och väntade i 25 minuter. jag handlade av spöket och det är ju alltid en upplevelse i sig x)

pluggar dubbel psykologi, vilket innebär fördjupningsarbete och litteraturanalys. mumma! allt gåt stadigt framåt.. (not)

förövrig händer det inte så mycket annat i järna, min hund är på gränsen till att förvandlas till en dörrmatta, Görgen total strejkar och syrran har låst in sig på sitt rum (pratar antagligen med Grem eller Haage) jag vet inte när min mamma kommer hem, om hon kommer hem (haha, skoja!) (fan va trist jag är) vill att det ska bli varmt, fick 2p från G på matten(bajs!!!!) pallar inte laga mat eller gå ut med hunden/dörrmattan to be ikväll heller (kommer sluta med att jag gör det iaf) borde springa idag (känner mig så omotiverad så det räcker och blir över för resten av sverige) spyr på mitt ostädade rum och på min egen lathet att inte göra något åt saken, men annars är det ett fantastiskt trevligt liv jag har.

film med maria och ilse i morgon (hoppas frida och emelie också hakar, men dom kommer säkert inte vilja se på Star Wars) kommer bli nice :) hoppas ilse han få bukt med görgen om han inte har slutat strejka...

trevlig jävla helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0