ilse är bäst!

nu är jag rent ut sakt pissless på vädret!! va är det för skit? de blåser som fan, skit kallt och duggregnar.....nu får de räcka, jag vill ha vår NU!

städade rummet igår :D skönt, men det är fortfarande saker kvar som jag behöver plocka undan...börjar 10 idag, så här sitter jag i min ensamhet och pratar med ilse :) mycket trevligt att höra om hennes körlektion :) är så stolt över henne! 

frida kunde inte simma idag, så jag får simma ensam, kanske inte jätteroligt men jag behöver fan simma.... gjorde upp ett shema igår så jag kommer fan vara fit till sommaren!! jey. 


image1 

jag känner bitter och irriterad!

so long

Kommentarer
Postat av: Ilse

Jag är också stolt. Jag är stolt att du drar iväg ensam och simmar också :O

2008-04-08 @ 19:16:10
URL: http://outcast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0