ingen klämcheck rubrik idag...xD

skrev inte i morse för att jag va tvungen och plugga. Japp, naturprovet idag gick väl....nja, ärligt talat vet jag inte. kan inte säga något. men jag hoppas på de bästa. nu har jag webbdesign, men jag behöver hjälp av Cindy, hoppas hon har lust att hjälpa mig nån gång. det är en kille som inte har suttit still 2 sekunder utan hoppar runt som om han har ett eldspett uppkört i arslet, och så pratar han mega högt om massa oviktiga saker. men han är nog trevlig. slutar om 15 minuter, men jag går så att jag hinner med bussen. ska till tälje med mams och köpa skor. det var tydligen rea på Stadium tills idag, så mamma ville kolla lite. helt okej för mig :D

på torsdag ska jag käka frukost med Ilse, ska till tandläkaren och jag hinner inte till skolan innan jag ska dit. så vad passar inte bättre? :)

ska nog in till stan med Ilse på lördag och handla :) trevligt! behöver, klänningar, skor och byxor. de är bara att leta. nu ska jag packa i hop och bege mig till bussen. är skit sugen på choklad!!!!!!!

so long :D

Dagens människa: humm, Manwald får bli dagens människa.

För att hon alltid är glad, positiv och kan få vem som helst att skratta! hon är så skön. ibland skrattar man åt henne, men oftast med henne spelar ingen roll vilket för Man bjuder på det, måste också ge henne cred för sitt dagboksskrivande. tror att hon sa att hon hade 23 hemma. de är fan coolt! älskar dig Man <3

Kommentarer
Postat av: Marie

Kul grej med dagens människa =)

2008-04-22 @ 15:55:21
URL: http://www.metrobloggen.se/marie
Postat av: Soha

Hoppas du får en trevlig dag :)

2008-04-22 @ 15:56:57
URL: http://sohaa.blogg.se
Postat av: Mannwald

Aaaah, va fint!
Tackelitack! =D

2008-04-23 @ 11:53:44
URL: http://skenbar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0