Ja, om det ändå vore så väl!

jag insåg idag att jag inte anstränger mig alls för att stava rätt, hittade massa konstiga fel i gårdagens inlägg, illa.
dagens rubrik tillägnar jag Manwald, läser hon detta så förstår hon vad jag mernar :D

kollade på Star Wars 1 och 2 idag, fick gråta en liten skvätt också. har faktiskt inte fattat hur bra dom är egenltigen, kanske var på tiden :) fixade med mitt tema idag, som jag så kreativt knåpat i hop, igår ville inte datorn alls göra som jag ville så det var bara att försöka idag igen. och det gick! haha, kände mig så glad när jag satt här. egentligen borde jag städa mitt rum, pappa sa att så som det ser ut i mitt rum är det inte konstigt att hunden tuggar upp mina prylar.. mm, grymtade jag, så jag antar att jag borde göra en insats... MEN jag orkar inte, eller jo fan. de ska jag göra.. måste bli ordning på mig någon gång. kanske ska börja jobba på det nu då...

annars har det väl inte hänt speciellt mycket sen igår. jag var 1 poäng från MVG på sociologiprovet, kändes inte så jättelyckat, men jag var nöjd iaf :)

tisdag i morgon, vilket innebär simma!! lovely, har inte simmat på.. vad blir det, fem veckor? det är gräsligt illa jobbat. men jag har varit sjuk, mycket plugg och så, den vanliga visan :) men i morgon gäller det, sergej är sjuk så jag ska nog ta ett tidigare tåg så hinner vi hem tidigare.

nu måste jag städa, börjar bli trött.

May the force be with you (ilse, citatet är till dig ^^)

Kommentarer
Postat av: Ilse

tack ;D

2008-04-08 @ 19:15:06
URL: http://outcast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0