Just the smell of it, like sports bras and desperation.

nu är våren verkligen här! de är helt sjukt va varmt de är, kollade mitt på dagen och då va det 26 grader i solen, fatta de är fan sommarvärme! :D

har pluggat natur hela dagen, tyckte att jag förtjänade en liten paus efter att ha pluggat in alla delar i örat, hjärnan och ögat. kan dom nästan nu, men vill Cissi att vi ska rita dom på provet är jag körd. sitter och lyssnar på låtar som jag inte har hört på typ 3 år, känns länge men jag kan dom fortfarande x)

jag och ilse hade en degarkväll i går och tittade på två filmer (en med Paris Hilton haha! och en som hette Day Watch) dom va jättekonstiga, den med PH hyrde vi mest för att vi skulle få något att skratta åt. en udda film som jag inte rekomenderar. Day Watch skulle vara typ som Matrix och Matrix gillar vi båda två så den tog vi också. det visade sig att filmen va på ryska och helt omöjlig att fatta. så den rekomenderar jag inte heller, vi hyrde också Stardust, men den hann vi inte se, så det får bli en annan dag :D i fredags va alla tjejer hos Emelie ute på solåkra och firade henne :D hennes släkt va också med och det va mycket trevligt. jag tror att hon blev glad över presenterna iaf :) alla va skit trötta så vi åkte hem ganska tidigt.

jobbade i lördags och de va väl kul. Lene (butikschef) ringde och frågade om jag ville hjälpa till och städa på söndag nästa vecka jag tackade ja. de är 100% hela dagen så det blir ett fint klirr i kassan. får lön på fredag och då blir det shopping på högnivå. är i ett stortbehov av kläder. kanske ska åka in till stan på lördag och kika lite :)

om cirkus 30 minuter är det OTH och jag är så pepp!! klockan 21 är det Pretty Woman på trean (vilken jag inte har), samma tid är det Sanningens ögonblick på femman och även 21 är det Bourne Identity på fyran, och jag vill se allt....20:30 är det Parlamentet på fyran och idag är Björn med, så jag måste kolla på de :D får se hur jag löser resten av programmen.

Dagens unge: Jackson Brundage(James Lucas Scott i OTH)

han får bli dagens unge dels för att han är sååå fruktansvärt söt så man håller på och dö varje gång man ser honom. sen är han en mycket duktig skådespelare för att bara vara 7 år. Jackson är naturligt skön, och jag menar inget perverst nu! utan han har liksom DET, fattar ni inte vad jag menar föreslår jag att ni kollar in OTH i kväll 18:05 på femman, han är riktigt duktig och passar perfekt för rollen som James! fattar inte hur en unge på 7 bast kan vara så bekväm i en roll, det ser ut som att han inte spelar utan att det är en dokumentär och Haley och Nathan är hans päron på riktigt. helt sjukt, men han är cool :) puss på dagens unge :D


image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0