Kämpa för en miljöbil i en human prisklass?

ja, rubriken syftar på dagens samhällslektion, vi fick läsa resolutioner till FN: rollspel. och en del av dom var väl... humm, annorlunda kanske är de rätta ordet. iaf, jag, malin och ida fick oss några trevliga skratt :)

har precis kommit hem från min lilla simning i Gnesta, det snöar något fruktansvärt och jag var heeeelt genomsur när jag kom hem. vart tog våren vägen? i lördags var det 10 grader och sol? va är det för skit?

fick post från skatteverket idag, va skraj för att jag skulle få restskatt, men jag ska få tillbaka 500 spänn :) snacka om glada nyheter, dock kommer dom till midsommar. och det är ju ett tag kvar dit, men den som väntar på något gott x)

funderar på om jag ska kolla på sista Star Wars jag har kvar, men då kommer det bli så jobbigt, jag kommer gråta och gråta.. och sen kommer jag inte ha något att titta på sen, äh, bäst att göra psykologin ist. Hayden får med andra ord vänta.

nu ska jag kila och äta en bit mat, sen blir det psykologi :D

so long

Kommentarer
Postat av: Ilse

jag fick också skatteåterbäring :D 1000 späänn vaa :D

2008-04-08 @ 19:17:42
URL: http://outcast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0