May the force be with us all

Fredag :D how lovely! vädret är strålande och jag ska få ta bort min tandställning om 53 dagar :) det är inte så lång tid. känner att jag genast blev mycket gladare, men matten är fortfarande som en parasit i hjärnan... den kommer aldrig försvinna!

anyway, idag ska jag käka buffé på Kallfors (golfklubben i järna) det ät tacos, mumma! hoppas att Bella följer me, annars får jag sitta där ensam med pappas golfkompisar. ingen höjdare.
Nina och Madde kom precis hit och slog sig ner vid varsin dator, kul att jag totalt hade glömt bort att Bella(lärare) inte skulle vara här idag, så vi har ingen lektion fram tills 12:40! bra verkligen, kalas... känner mig som en bittertant igen, men så är det. ibland är man inte så glad, fast jag är nog det iaf. haha!

Ilse och Frida ska på maskerad ikväll så det blir en lugn kväll för min del. funderar på om jag ska gå förbi Maria och hämta Star Wars filmen, tror de, så kan jag bara chilla. känner att jag är så fruktansvärt sugen på popcorn så det får det bli ikväll!

va ute och sprang igår, känner mig faktiskt stolt. bestämde mig och jag gjorde det, inte alltid att jag gör det sen. men jag sprang och sprang och sprang, i hela 20 minuter!! otroligt, gick lite väl mycket,men de får vi bättra på. ska ut på söndag också så det är bara att kämpa på :)

Dagens människa: jaa... Johnny Depp

varför? ja, det är väl ganska självklart. jag menar, han är skådespelaren av alla skådespleare genom alla tider! och de är helt sant. Johnny är nog  för det första den vackraste människan på jorden, den bästa skådespelaren och den ödmjukaste mannen ever. han är helt enkelt bäst, så är det. och ingen kan påstå något annat. denna vackra varelse fyller år den 9 juni och jag och Ida ska hedra honom genom att fira hans födelsedag hela dagen! kärlek till världens vackraste människa!


Dagens citat: Samuel L. Jackson/ Star Wars- Revenge of the sith

image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0