oh dear...

onsdag idag, känns som att tiden går väldigt fort, men jag gör inget nödvändigt...fick ett sms från Catrine (moster) hon sa att det var kris på Nibble, på två röda var jag i Järna och tog hand om krisen :D haha, va faktiskt skönt att jobba. har nog aldrig känt mig så opepp som jag gjorde i går. hade ingen ork med något alls, Manwald kände likadant. skulle simmat, men pallade fan inte. så de va skönt att få jobba några timmar. lite extra klirr i kassan :D ska jobba på lördag också, utan Maja tyvärr :( hon är sjukskriven....

pluggade svenska och natur igår, innan jag kollade på House. svenskan är de tråkigaste som finns, de va inte kul någon stans... naturkunskapen tycker jag ändå är ganska rolig :D

Madde kom och hälsade på mig för inte så länge sen, är kanske lite taskig som inte visar mer intresse? ska snart sluta så då kommer jag :)

ja, annars är det väl inte så mycket som händer i mitt liv. Onsad som sagt, inge Grey´s idag heller, Fan ta Hockeyn! de är inte nödvändigt att spela bäst av 7 matcher. antingen vinner man eller så gör man inte det. end of story

so long

Dagens människa: JAG

faktskt, för att jag känner mig lite omotiverad och behöver muntras upp (bra och göra det i min egen blogg?) jag tycker att folk alldeles för sällan tycker om sig själva. så idag ska jag tycka om mig själv :D

Kommentarer
Postat av: Ilse

:) jag tycker du ska gilla dig själv. Det är bra! :D jag älskar dig med.

Du kan också ringa mig at anytime som du vet :)

2008-04-16 @ 13:01:22
URL: http://outcast.blogg.se
Postat av: Peter

Du har rätt, det finns knappt nån som tycker om sig själv i första hand längre : p. cheers för dagens människa!

2008-04-16 @ 14:38:09
URL: http://peterstein.blogg.se
Postat av: MCD

Sannwald, jag brukar kolla in din blogg! =)

2008-04-16 @ 14:50:50
URL: http://skenbar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0