oh my...

nu är jag äntligen klar med psykologin!! känns skönt att ha det gjort. har skrivit klart litteraturanalysen också så jag ska ge den till Bella i morgon. härligt när sakerna är klara tidigt :D läste också ut min fjärde psykologibok idag. Andras ungar heter den, jättebra. samma författare som två andra jag läst. Torey Hayden, verkligen skit duktig!

insåg precis att jag missade Parlamentet idag igen(!) inte bra, men Björn va inte med så det var nog ingen större förlust.

idag har jag varit på lunch hos kusin Victor som fyllde 17 idag, grattis igen till honom :) maten va jättegod, tårtan också så det va trist att jag va tvungen att gå hem för att plugga. One Tree Hill idag va bra, som vanligt :)

jobbade igår med Agneta och Maja, vi kom fram till att jag är bitter och Maja har en 30- års kris fast hon inte har fyllt 29 än, de tycker jag är komiskt :) Agneta fyllde år i tisdags så jag grattade henne och fick lite tårta som fanns kvar, mumma! vi var sjukt trötta alla tre och sista timmen satt vi mest och gnällde över våra problem, men jag gillar mina arbetskamrater :D

restaurang senare på kvällen med mams, syster, mormor och morfar. La Cantina blev det, mycket gott :D drog hem till ilse och höll henne sällskap sen, vi kollade på Sahara och käkade onyttigheter. mycket trevligt.

känner att jag behöver sova nu! men ska skriva ut arbeten och jag vill kolla på Star Wars, vilket jag inte kommer palla med tanke på att den är typ 2 timmar lång och jag sitter här och knappar.... anyway, jag och ilse har kommit på BÄSTA presenten till emelie (ja, min lilla gris fyller myndig snart) herregud, snart är det bara jag kvar, och ilse förstås som inte har fyllt. det känns till och med som att frida inte har så lång tid kvar, men det har hon :)

pappa kom hem från turkiet idag. skitkul att han är brun som en pepparkaka -.- har saknat honom så det är skönt att han är hemma. jag som har börjat bli nyttig nu, vilket betyder mindre snask och sånt krosas totalt när pappa kommer hem med toblerone som skulle räcka till hela Sverige, jag måste påpeka att jag inte har öppnat den än x) men det är en tidsfråga.

solstrålen va inte i skolan i fredags :( hon va sjuk. jag som hade tagit med filmer och grejer till henne, men Manwald gav dom till henne. hoppas hon kommer i morgon, hon skulle nog göra det sa hon. nej, time to go down to el tv :D

so long!

Kommentarer
Postat av: Ilse

:D vi är bäst och fyller år sist. Jag tror att alla sjukt coola människor fyller år sent :O sådeså!

2008-04-06 @ 22:24:25
URL: http://outcast.blogg.se
Postat av: Solstrålen

aw, uppskattar verkligen filmerna .. hade behövt dom i helgen .. bajsmalin! ska kolla på blow på torsdag hade jag tänkt ^^

2008-04-07 @ 19:27:18
URL: http://magiskmentragisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0