Parlamentet 08.03.24

istället för att plygga psykologi har jag kollat lite på Björn Gustafsson på youtube, ingen är så klockren som den killen! herregud, när han sjöng Carina Berg i melodifestvalen och sa att flickan var i salen just nu, tror jag att alla tjejer satt och trodde, en del kanske helt på allvar att det var dom som var den här lilla flickan :) han borde få nobelpriset eller nåt.

det har kommit en ny kille till Parlamentet, han heter Soran Ismail, han är inte riktigt uppe på Björns nivå men han kommer stadigt :) hel skön.

Jag kan stolt berätta att Görgen har vuxit upp! han är stor nu :D

image1

Här kommer lite citat som jag tyckte va sköna ( det är mycket roligare att kolla på youtube, så det är ett förslag)
Björn (bojkottar kina): När vi åker ut i rymden är det sista man ser kinesiska muren, då kan vi demonstrativt titta åt ett annat håll.

tips från coathen med Soran (bevis på att Anders är en rassist):
Soran: kommer du ihåg va du sa till mig här bakom innan vi började?
kan du skicka saften sa jag, kommer du ihåg vad du svarade?
nej, jag förhandlar inte med terrorister.


Kommentarer
Postat av: Ilse

åååhh lilla görgen, minns tiden då han var liten och oskyldig

2008-04-02 @ 19:46:12
URL: http://outcast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0