Personlig service my ass!

nu har jag försökt att ladda på min mobil från hemtelefonen ett ANTAL GÅNGER!! men funkar det? NEJ! jävla råttor på fucking swedbank! och jag hatar hon i luren, den inspelade skit irriterande elektroniska tanten!! fan ta henne! hur ska jag kunna prata med en banktjänsteman 07:00-23:00 om mina tjänster inte funkar? PUCKON!! jag blir väääldigt frustrerad av sånt här. jag ringer till kontoret i järna och södertälje, och vem får jag inte lyssna på om inte den elektroniska tanten...byt människa snälla! "prova gärna våran telefonbank" hur ska jag kunna göra de om det inte finns nån jävla helvetes banktjänsteman, som borde sitta där och ge mig personlig service mellan 07:00-23:00, döööööö fuckers!! JAG HATAR ELEKTRONISKA TANTER PÅ SWEDBANK!!



AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! jag får ett vredes utbrott, jag MÅSTE få tag på ilse!!

personligen tycker jag att Swedbank borde byta till: personlig service endast för dig som redan har fixat allt, och inte kommer få något problem, för egentligen sitter det ingen banktjänsteman och tar emot dina samtal, han finns inte, han har vi hittat på för att vi tycker att det är förbannat roligt att göra människor skit förbannade. och om det skulle finnas någon skulle du iaf få stå i telefonkö 90 minuter så att vi minimerar chansen att överhuvudtaget behöva hjälpa någon av våra kunder.

Swedbank, hör av er så kan vi prata affärer.

kyss mig i arslet och godnatt!!

Kommentarer
Postat av: MCD

Sannwald. Andas.In och ut. =D

2008-04-26 @ 12:36:42
URL: http://skenbar.blogg.se
Postat av: Solstrålen

men guuud va lustigt malin ;) sitter nu och kollar på idolknut på tv :D

2008-04-26 @ 17:38:49
URL: http://magiskmentragisk.blogg.se
Postat av: Sanna

gud va fina kommentarer båda två :D

2008-04-26 @ 19:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0