Saft, bulle och HIV i en påse...

lobbydagen igår va väl trevlig... kanske lite jobbigt att sluta 2 i vallentuna och klev in i Familjen R´s hus klockan 5. men iaf, dagen till ära hade jag på mig en svart klänning och bruna stövlar med kiklack (mams) kände mig som en bakelse, men de gick :) förstår inte hur man kan välja en skola som ligger så långt bort som det bara går.. pappa skjutsade mig till hamn så det va skönt att inte behöva gå upp så ruskigt tidigt :D alla i klassen va så fina :) Be06 såg ut som värsta brat-klassen xD

pluggade natur igår och kände mig gråtfärdig. de är så mycket och så jobbigt, men de är bara att bita i det sura äpplet...

åkte till flemingsberg idag och gick till skolan, vädret är helt underbart! nu märks det att våren snart är här, man blir så glad, allt blir liksom lättare och roligare på något sett när det är varmt och fint väder.

idag blir det party at Emelies house, eller något lokal ute vid solåkra :D är så JÄVLA PEPP!!!!! yes!! har fan längtat efter det här hur länge som helst. först ska vi träffas hos frida, fixa lite grejer, sen till ilse och styla om oss och sen drar vi till Emelie!!

Dagens människa: får bli min syster tror jag.

ibland kan hon vara en riktig bitch, ibland sur som en gammal tant och iland (tyvärr väldigt sällan) hur snäll och gullig som helst. jag älskar den människan och jag hoppas att vi kommer att ha bra kontakt resten av våra liv. visst vi bråkar ibland, men det finns ingen som hon. och tur är väl de xD <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0