The end!

ja, jag kan meddela att mitt liv är här med över, finito, al final!! varför? jag kommer inte ha något liv fram tills Nationellaprovet i matte som jag förhoppningsvis överlever till. sitter och pluggar psykologi, har redan suttit med matten, och det gick väl inte så jättebra kanske.

min frukost-date med Ilse va jättemysig!! mumma! finns inget bättre än frukost (när man är hungrig vill säga) hon åker till Kroatien på tisdag den lyckosten. och jag ska bo i huset och ta hand om katterna :) ska bli jättekul!

jag ska ta bort tandställningen 17 juni!!! fatta, det är ingen tid alls. skulle vart roligare om jag hade fått tagit bort den tidigare, men vafan :D känns bra att den äntligen ska bort, börjar bli skapligt trött på den nu. jag kommer alltså inte ha någon tandställning när jag åker till Portugal, Peace and Love eller börjar trean! YEES!! sa vid lunchen att inget kunde få mig på dåligt humör, men sen hade jag matte och gick på studiepasset, och då kom ångesten som ett brev på posten! fan, nu har jag panik över att jag inte började repitera tidigare, men ska man behöva repitera 6 månader innan ett nationelltprov? jag tycker inte det. menmen...

ska ut och springa idag klockan 7 har jag bestämt, och nu ska jag banne mig göra det också. har ju nya gympadojjor så det ska bli kul :) vädret är ju så otroligt härligt så jag kan inte klaga :)

Dagens människa: Alex Shulman

han är den skönaste snubbe som finns, jag lovar. det finns ingen som är så klokren som han. längtar till varje torsdag när han skriver sin krönika i punktse. läs en så fattar ni :D det finns nog ingen som är så bitter och missnöjd med allt och alla tror jag. och det är de som gör honom så rolig! han har alltid något på gång. kolla också in humorsidan han har startat med sin brorsa Kalle, verkligen en jätteskön sida.  ta en titt ---> www.1000apor.se 

Kommentarer
Postat av: Ilse

fan va rolig sida :D

2008-04-24 @ 19:47:58
URL: http://outcast.blogg.se
Postat av: Ida

ida

2008-04-24 @ 20:07:12
URL: http://magiskmentragisk.blogg.se
Postat av: Ida

den andra kommentaren blev helt dampad! i loooove 1000 apor :D haru kollat på nya katreen 21.30, med gry forsell? "varför kommer du från luleå?" HAHA :D

2008-04-24 @ 20:08:12
URL: http://magiskmentragisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0