Your presence still lingers here...

idag ska familjen R, familjen A och familjen R bege sig till huvudstaden och kolla på Footloose. Alltså, mamma, pappa,  syster, kusiner, faster och farbror :) kul, jag ska med andra ord spendera kvällen med Mums Mums, a.k.a Måns Zelmerlöw. mycket trevligt, jag känner mig redan knäsvag (NAAT)

69 skulle farfar fyllt idag, känns konstigt att inte han ska med på Footloose, han hade gillat den tror jag.


förövrigt har jag engelska nu, men jag är klar så jag sitter och skriver istället. Peter visar mig sjuka klipp på youtube och vi garvar glatt :D


Grattis Farfar, saknar dig <3

Dagens låt: My immortal/ Evanescence


Kommentarer
Postat av: Ilse

oj oj oj alla älskar ilse :O eftersom du börjar skriva NAAT :O oj oj oj , alla ÄLSKAR ilse.
RIP din farfar, och hoppas du har en trevlig dag

2008-04-10 @ 18:42:26
URL: http://outcast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0