Amerikanska plättar, mjölk och sirap :D

sitter hemma hos Ilse efter gårdagens tjejkväll som slutade med att allt möjligt folk kom, men det var roligt :D vi badade, drack gott och lagade tacos! sen sov jag hos Ilse och vi gick från Frida vid två, så vi va skapligt trötta när vi kom hem xD sov till 13:20 och nu har vi duschat, klätt på oss och äter amerikanska plättar med sirap och mjölk :D sååå gott!! Ilse är master på och laga mat, hoppas att jag alltid får ha henne som vän, så jag kan bjuda över mig själv på middag och luncher :D haha

vädret är som vanligt skit men det gär inget, jag har jeans och en kofta på mig så jag fryser inte, sen är jag så mätt så jag knappt orkar röra mig xD känns bra att alla tjejer gjorde något kul tillsammans som vi brukade göra, har inte träffat alla på jättelänge så det var super kul, alla flummade på som vanligt och va skit sköna :D på torsdag kanske vi gör om det hemma hos emelie, får se hur jag jobbar, men jag hoppas att jag börjar sent på fredag så kan jag komma. vore ju ännu bättre om alla kunde sova hos Emelie, stackars grannar och henens familj iså fall xD

ha en trevlig dag!
so long!

Kommentarer
Postat av: Ilse

Haha :O fast det vart ju inte 15 st :(

2008-08-10 @ 22:37:34
URL: http://outcast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0