Lördag

Panik, en aning kanske..... skolan börjar på Torsdag!! det är inga dagar alls kvar.. ångest som sagt.

har kollat på nätet och hittat en ny baby, en ny mobil från Sony Ericsson W980i! den är underbar!! den ska jag köpa, eller vill jag köpa :D pappa tyckte att 3 116 var lite häftigt, men jag har kollat runt lite och det är den billigaste, annars går jag punga ut 4 069 och det tycker jag är för dyrt...

sista jobbdagen i går, men jag ska jobba igen på tisdag så xD money money :) måste inhandla en del saker innan skolan börjar, får åka in till tälje i veckan. Ska på fest hos Marcus idag, får se om det blir kul, skulle tydligen komma människor från hans skola, men dom bits nog inte xD 

 

So long!

Kommentarer
Postat av: Ida

haha erkänn att det var fett kul :D



btw, johnny tar död på mig .. du ska bara veta vad han har gjort nu!!

2008-08-17 @ 12:32:10
URL: http://magiskmentragisk.blogg.se/
Postat av: Ilse

aaah den telefonen är så jääävla snygg!!

2008-08-17 @ 14:00:20
URL: http://outcast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0