Pissväder!!!

Jag hatar vädret! vart är solen? så trist, man orkar inte göra något alls. jag och syster har spelat Monopol och kort hela dagen :D mysigt! på förmiddagen var jag ute och sprang 3 kilometer, jag höll på och dö, inte coolt. vill träffa tjejerna idag, så jag ska se om någon vill umgås. jobbade igår, men nu är jag ledig i två dagar sen blir det jobbjobb. är inte så pepp, men det blir alltid roligare när man kommer dit :)

skolan börjar snart och ångesten börjar komma, dels för att jag inte vet vad jag vill bli när jag blir stor och sen känner jag att tiden går så fort, har ingen aning om vart den tar vägen!! lindrig panik med andra ord. på lördag är det mys med alla hemma hos Frida :D dricka och äta gott, bada hela natten och bara snacka massa skit. kommer bli så himla roligt, det var ett tag sen vi träffades allihopa och bara umgicks som vi brukade göra..

nu är det mat och jag är skithungrig, sen ska jag ringa Ilse :D

so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0