Söndag

söndagar brukar alltid vara panikdagar för mig, för det betyder slut på helgen och start på en ny vecka, men idag känns det okej. vet inte om det är miniresan till Dalarna som har gjort susen :D hade släkt träff i går i Falun, mycket människor faktiskt, totalt tror jag att vi var 30 stycken :D alla är skitmysiga och jag hade jätteroligt! shoppade lite i går och idag, i går blev det örhängen och idag jeans och en tunika. Familjen R begav sig till ett ställe som hette Lager 157 vilket var ett super stort center med typ fyra våningar kläder. det bästa var att kläderna kostade ungefär hälften än vad dom gör inne i stan :D så tunikan kostade 30 spänn, vilket jag tycker inte är så farligt xD

som sagt så har helgen varit bra. har gått två dagar i skolan och jag är redan trött... bra jobbat -.- publicerar ett inlägg som ínte har velat publicera sig sen i måndags, texten är fet för allt gick åt helvete!

so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0