inlägget from hell!

Måndag och ca tre dagar kvar tills det är torsdag och skola... jaja, verkar vara oundvikligt och jag måste iaf träffa min klass förr eller senare... inlägget kommer bli onödigt långt xD

igår gick det beryktade "Släktslaget" av stapeln, i år på Orresta GK, alltså min släkt (pappas sida) spelar golf tillsammans i 4 timmar :D  faktiskt kul, jag gick som vanligt caddy åt min kära kusin Carl, förra året vann han (eller vi kanske jag ska säga då). Jag och min moster pratade om en väst som jag ska ha nästa år, för att caddy locken ska vara komplett. vi får se om hon lyckas lösa problemet :D annars gick de bra, han slog inte bort någon boll alls, tillskillnad från min pappa och min farmors bror xD vi letade bollar rätt mycket, eller nej det är en överdrift, lite grann är mer rätt.

när jag kom hem beställde jag min efterlängtade t-shirt :D slutsumman blev $ 31,49 (ink frakt) vilket är ungefär 180 spänn och det är inte alls så farligt!

  

Tänkte lägga upp en lista på alla böcker jag har läst i år, jag läser väldigt mycket och fort så det har blivit en del, dock är jag säker på att jag kommer glömma massa böcker men men xD böckerna kommer inte i den ordningen jag har läst dom, det är i princip omöjligt att komma ihåg...

  

•        COQ ROUGE - Jan Guillou

•        Den demokratiska terroristen - Jan Guillou

•        I Nationens intresse - Jan Guillou

•       Mamma sa att jag var sjuk - Julie Gregory

•       Madame Terror - Jan Guillou

•        Och så log han - Nicci French

•        Vinterstaden - Arnaldur Indridason

•        Det blod som spillts - Åsa Larsson

•       Faller fritt som i en dröm - Leif GW Persson

•        Mord ombord - Jan Mårtenson

•        Edward Finnigans upprättelse - Roslund & Hellström

•       Flickan under gatan - Roslund & Hellström

•        I terrorns skugga - Val McDermid

•       Andras plåga - Val McDermid

•     Sjöjungfrun sjöng sin sång - Val McDermid

•       Flickan som lekte med elden - Stieg Larsson

•        Luftslottet som sprängdes - Stieg Larsson

•        El Choco - Markus Lutterman 

•        Spionen - Jan Mårtenson

•       Så dumt - Mia Thörnblom

•      Christine Falls - Benjamin Black

•        Burpojken - Torey Hayden

•        Den mekaniska katten - Torey Hayden

•        Andras ungar - Torey Hayden

•        Rävungen - Torey Hayden

•        Fiendens Fiende - Jan Guillou


Kommentarer
Postat av: Ilse

du är en galen läsare :O hur gick det med dina potter böcker ;)

2008-08-25 @ 22:30:51
URL: http://outcast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0