3:e advent

Söndag, mörkt, matte C prov i morgon, 100 saker att göra... Men det är en trevlig dag.

Har pluggat matte sen 12 vilket har gått mycket bra, har gjort alla tal som jag har kunnat göra innan provet, går det dåligt så gör det. Jag har någonstans redan tagit lov... inte okej. Om 4 dagar åker jag till London :) känner mig pepp och nervös som fan! men det kommer bli skit kul. På tisdag blir det Bond med I, lite firande av födelsedag. Onsdag blir det av tackning av min underbara kollega Agneta som lämnar oss för kärleken, är väldigt glad för hennes skull, men nu är jag den enda kvar av de tre musketörerna "/ kommer sakna henne otroligt mycket. I morgon blir det en dag medgöraklartalltsomjaginteharhunnitän.... fan.

Tack för en mycket trevlig kväll igår flickor!  Tårtan var supergod I! Du gjorde ett bra jobb.. nu ska jag göra klart sjukvården..lyckat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0