Dear friend!

Min kära vän Ida fyller då 18 idag. En rolig händelse som livar upp det lite. Pyret, nu är du lika stor som oss andra, förutom tanterna Malin och Kira som fyller 19 om 2 resp. 3 månader.... Tiden går fort. Så det här inlägget blir till Ida (fan va många sånna du får xD)

Jag kommer inte rikitgt ihåg första gången vi pratade, men det handlade om Johnny och sen var vi fast. Vi pratade hur länge som helst och kom på att vi inte var ensamma med våran passion för den här mannen. Det fanns en till! Så otroligt kul hade vi iaf. Sen kom Pirates-maratonen, jag tyckte det var liiite jobbigt att komma hem till dig, egentligen kände jag ju inte dig så bra. Men då hade vi redan blivit Team Jack så jag kunde ju inte säga nej, eller hur? Vi satt där iaf och åt vårat godis, eller mest jag. Sen blev det natt och du slängde dig ner på golvet och började göra rygglyft. Själv fattade jag inte ett dugg utan frågade vad du höll på med. "Jag gör det här varje kväll" svarade du då. Aha tänkte jag, jag sitter i soffan hemma hos ett freak, ingen vet att jag är här eller om jag ens är i livet. Hur som helst så måste det ha gått bra eftersom det resulterade i :
- två pirates maraton till
- otaliga samtal om Johnny
- två Johnny maraton
- ångest inför födelsedags presenter
- en gemensam passion för köttfärssås
- flera övernattningar
och en väldigt fin vänskap.

Jag vill iaf tacka dig Ida för att du tog dig tid att prata med Järna- nörden den dagen i matsalen, att du tog det jag sa på allvar, att du verkligen förstod att vi faktsikt älskar samma man. För det har gjort oss till väldigt bra vänner och jag antar att jag har Johnny att tacka också ;) Nu hoppas jag att du får en väldigt bra födelsedag och att presenterna din bror och Sofia ger dig är okej.

Jag älskar dig
Always and Forever

Kommentarer
Postat av: Ida

always and forever<3

2008-12-09 @ 20:46:23
URL: http://magiskmentragisk.blogg.se/
Postat av: Ida

always and forever<3

2008-12-09 @ 20:47:13
URL: http://magiskmentragisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0