O helga natt!

Julafton i morgon.... Gud var tiden går fort!

Fyra dagar i London var verkligen vad jag behövde, så otroligt mysigt hade vi. Vi skrattade hela tiden och alla tyckte vi var helt störda xD Fabian räddade den katastrofala kvällen på Fabric i lördags, en riktigt gullig kille :) Pengarna är slut, garderoben är lite mer full och jag är överlycklig! Christmas spirit här vill jag lova!

Jobbade idag, till halv fyra bara så det var skönt. Efter det har jag varit på jakt efter den perfekta granen tillsammans med pappa, klätt granen, käkat massa skinka, gjort pepparkakshuset klart och spritsat hjärtan. Jag älskar verkligen julen, hela familjen är tillsammans och alla är så glada. I bakgrunden sjunger Tommy Körberg och allt känns som när man var liten. Bara snön som fattas... och farfar, allt känns fortfarande ovant och konstigt. Tomt på något sätt.

Agneta slutade idag, nu sitter hon i en bil med två galna katter upp till Kalix, saknade henne redan när vi hade satt oss i bilen. Inget kommer bli sig likt längre, nu är det bara jag kvar av de tre musketörerna....men det blir nog inte alltid som man tänkt sig.

I morgon blir det kyrkan vid elva, sen hem till Familjen W och traditionell jul med alla :D
Dags att fortsätta med julstöket, familjen ska tydligen kolla på någon mystisk film, själv ska jag kolla på Batman eller Pippis jul. Har inte bestämt mig än.

God Jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0