Snart är det sommar!

Kom hem från mormor och morfar för en stund sen :D är riktigt mätt, men så är det alltid.

Julafton var hemma hos Catrine, Micki och Victor, väldigt mysigt! julklapparna är jag helnöjd med, och alla verkade ha en trevlig kväll :)

igår kom alla från pappas sida och käkade lunch/middag. Mycket trevligt :D klockan 6 kom Frida och hämtade mig, sen bar det av till stockholm och söder. Hem till Hasse och lite för fest. Väldigt fin lägenhet och sjukt rolig kille! Han är min nya idol ^^ vid nio drog vi till Pan i Gamla Stan och en kväll med dans, äckliga drinkar, goda drinkar, konstiga killar och allmänt sköna männiksor :D jag hade iaf fruktansvärt roligt, tråkigt att Ilse ligger hemma och är sjuk, men nästa gång babe :)

tror skräpet biter sänder mig om jag inte går ut med henne, bäst att undvika katastrof....

trist att alla inte tänker som jag, trodde att vi hade vuxit ifrån allt sånt här -.-

so long!

Kommentarer
Postat av: Ilse

haha jag saknade också mig där, heheheh ;) så fort jag blir friskis ;)

2008-12-26 @ 21:13:57
URL: http://ilses.blogg.se/
Postat av: Agneta

älskade lilla sannagumman-om du visste vad jag saknar dig...kommer aldrig att skratta lika mycket i någon skogsmaskin som vi gjorde när vi kämpade o slet på vårat jobb.

Kommer att följa din blogg o förväntar mig lite uppdateringar både om jobbet o kärlekslivet "bring it on girl" :)

Ha ett riktigt gott nytt år gumman så hoppas jag vi hörs snart!!!!

2008-12-31 @ 17:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0