Utmanad

Har då blivit utmanad av Ida så det är väl lika bra att köra på :D

8 favoritprogram:
  1. CSI
  2. One Tree Hill 
  3. OC
  4. Greys Anatomy
  5. Gossip Girl 
  6. House


8 saker jag gjorde igår:

  1. Sov lite för länge
  2. Gick till skolan för 15 min lektion
  3. Tittade på 90210 plastikkirurger 
  4. Tittade på House  
  5. Tittade på Paradise Hotel 
  6. Tittade på One Tree Hill 
  7. Pluggade rättskunskap


8 saker jag ser fram emot:

  1. Julafton 
  2. Jullov 
  3. Maskeraderna nästa år 
  4. Bond på tisdag
  5. Kolgrillen på fredag
  6. Paris 
  7. London
  8. Ge Ida hennes present

8 favoritrestauranger:

  1. Kolgrillen
  2. Crazy Town
  3. Kungshallarna
  4. Nancy´s (om det räknas som restaurang)


8 saker på min önskelista:

  1. Pengar 
  2. Böcker  
  3. Att Svensson Svensson kommer tillbaka på julafton
  4. Ensamm hemma boxen
  5. SNÖ!!
  6. Att julafton blir som jag har tänkt mig 
  7. God mat  
  8. För en gångs skull kanske jag får det jag önskat mig

Jag utmanar : Ilse, Maria och Emma ;)


Kommentarer
Postat av: Maria

Oj är det jag som är utmanad? :O Och du, Grey's ska ju vara först på listan! :O Fy fy ;)

2008-12-16 @ 17:19:25
URL: http://epicurean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0