You better watch out!

Sitter här och skriver svenska arbeten och psykosocialtarbete.... inte så kul kanske, men måste göras. spenderare min dag i Tullinge tillsammans med fältstudiegruppen. Mot slutet av arbetet bröt alla mer eller mindre ihop, Malin fnissade hystersikt och mekaniskt, Ida satt som en grönsak helt apatisk i en fåtölj, Kira muttrade hoteler till alla som öppnade munnen och jag sysslesatte mig med att göra en moderntappning av  "My heart wil go on"  genom att dansa moderndans. Jag hade hur som helst jäkligt roligt, hoppas resten också hade det :D sen när vi tillslut var klara gick jag till tåget så fort mina taxben bar mig. Kom hem vid fem och satte mig direkt med plugget... Åt precis middag, kättfärssås. Mumma! min pappa är grym på det!

oh, nu tog Christina Aguilera inte en okej ton... sitter och lyssnar på julmusik för att inte bli alltför ledsen, laddade ner hennes version av "Have yourself a merry little christmas" bara för att se vad det var, den var rätt svängig faktsikt, Hilary Duff däremot, ska inte sjunga julsånger, man blir bara ledsen av att höra bebisrösten -.-

dags att fortsätta innan jag ska dö på spinningen...

so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0