I´ve been trough hell, now show me heaven!

känns skönt att vara hemma i ett rent hus, med en riktig toalett!! hatar verkligen bajamajor! har haft det så otroligt jäkla kul!! vi har sett massor av bra band och lite konstigare xD

Takida och In Flames var helt klart favoriterna. Jag och Stina började helt allvarligt gråta på Takida. Jag grät när dom spelade Broken, och hon grät lite hela tiden :D det var verkligen en kanon konsert och jag kunde många låtar så det va också kul :D In Flames va också grymma!! såg inte hela för Ilse frös och var trött, men det jag såg va galet bra!

på lördag sticker Familjen R till Portugal och 30 graders värme i 2 veckor, skönt! känns bra att komma bort lite. börjar få lite ångest för att skolan snart börjar.... det känns jobbigt, jag har ju inte gjort något. MEN det är mitt sista sommarlov, eftersom jag (lilla jag) börjar trean, känns helt overkligt. jag är inte 18, jag är en omogen 12- åring som tycker att hon är skit ball.... xD

jag och Stina bestämmde att vi ska gå och se Lars Winnerbäck när han kommer till stockholm!! är skit pepp!

pallar inte skriva om allt vi har gjort, men vi har skrattat sjukt mycket, träffat människor som vi känner, träffat människor som vi inte känner och haft allmänt kul :D

so long!



Dagens låt: Losing / Takida


Kommentarer
Postat av: Katarina

Tävla om en design i min blogg: http://koolakattis.blogg.se/2008/june/tavling-designutlottning.html

:)

2008-06-30 @ 02:19:44
URL: http://koolakattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0