Jag såg Chippens ögon..

på sommarloven ska man ha mera tid, men jag har betydligt mindre tid...

i måndags firade jag och Ida Johnnys födelsedag. vi kollade på totalt sex filmer (självklart i den ordningen han har gjort dom) och vi svullade i diverse onyttigheter, jag gillar sånt :D

jobbade i tisdagas och begav mig efter jobbet till kungsan för att titta på fotboll med tjejerna, vädretva bra, lite mycket blåst kanske och platserna var kanon! när det började närma sig tiden för avspark va det så jävulusiskt mycket folk att man knappt kunde röra sig, men de va trevligt. matchen va kanon, Sverige spelade bra och alla va glada :) en kanon kväll med andra ord.

i går jobbade jag också, va trött som fan och orkade knappt hålla ögonen öppna. de va grill kväll hemma hos Ilse så jag och Emelie begav oss dit vid fem, de va också trevligt. människor som jag inte har träffat förut va där och de är alltid kul att träffa nya människor. spenderade kvällen med att sjunga sing star, spela guitarr hero och röka vattenpipa. kom hem vid 12 och gick och la mig på en gång. vaknade idag kvart över 12 och är fortfarande trött xD men idag blir de bara chilla och så. kanske ska kolla på en film eller två, får se. det är någon typ av fest ute på Nibble, men jag pallar inte gå dit. i morgon är det jobb igen och sen drar jag och Emelie till Göteborg på lördag. och på tisdag tar jag bort min tandställning!! de är inte lång tid kvar nu :D är pepp som fan!

Dagens citat: Fredrik Reinfeldt om koncentrationen i det svenska landslaget i en intervju i tv4 sporten. de va det roligaste jag har hört en människa säga xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0