Sjung om studentens lyckliga dar!

Grattis till Tullinge Gymnasiums treor som tar studenten idag :) vädret kan inte vara bättre, men jag är lite avundsjuk. men nästa är är det min tur!!

lagade maten i går, medans Ilse förhörde mig på sociologin. det blev lax och pressad potatis. familjen R var helt förvånade över att jag hade klarat av att laga maten själv, haha! jag är inte helt usel xD Ilse och jag snackade skit och pratade om våran framtida lägenhet. innan hon kom pluggade jag och tittade på reprisen av Gossip Girl. efter skolan, som bara är fram till lunch idag, ska jag in till tälje och kolla på lite kläder klockan tre ska jag till tandläkaren och sen ska jag hem till Ilse och få Gossip Girl på ett USB- minne så jag kan glo hemma ;) jag ska också städa och fixa i mitt rum, för min mamma är väldigt missnöjd med min sk. "situation" alltså vilken missär jag lever i. ja, man skulle nog kalla det missär så som det ser ut i mitt rum.

jag älskar verkligen hur nonchalant många är i min skola, jag sitter i en datasal, och hör hur det är någon (eller några) som står och bankar som fasen på dörren (den går bara att öppna innifrån om man inte har nyckel) dörren håller bokstavligt talat på att gå sönder, och man skulle ju då kunna tror att det inte är någon som hör. FEL det sitter en hel klass med ettor som inte lyfter ett finger för att gå och öppna, så jävla drygt! dom är alltid så, dryga och muppiga, skriker och låter som om själva fan vore efter dom (vilket är högst osannolikt för jag tror att tillochmed han har viktigare saker att göra). men jag tycker verkligen om människor som totalt struntar i andra, vad är meningen? idioter!

so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0