slutet är nära ;D

det är söndag, solen skiner och jag har nästan pluggat hela dagen. jag tycker inte om söndagar, för det betyder att det är dagen före måndag och alltså dagen före skolan. i detta fall är det dagen före sociologiprovet och dagen före starten på sista veckan, så egentligen är det inte så farligt. och efter i morgon har jag absolut ingenting kvar att göra, jag kan lata mig och göra precis vad som helst. soft! i veckan ska jag åka till stan med klassen och utforska stockholm, alltid trevligt att strosa runt där. jag är också bjuden på fika till Marcus, som har flyttat tíll södertälje hamn, trevligt kommer det bli, det va längesen man träffades. nu ska jag gå upp på Järna och möta Ilse. so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0