SOMMARLOV!!

äntligen är skolan slut! jätteskönt ;) ja, va på student i går, eller lunch/middag kanske man ska säga. i Västerås. studenten heter Eric och är min pappas kusin. en fin människa. vi käkade, pratade med alla andra som var där och kollade på presenterna han fick. och det var inte dåligt :) fatta att nästa år är det min tur, helt sjukt. slutade som sagt i går, och det va trevligt. Liss-Carin fick sina kryddor och sin bok, Bettan höll som vanligt tal och vi sjöng tillsammans nationalsången. kanske inte den finaste sångprestationen jag har hört, men men. idag tittade jag på när min syrra hade dansuppvisning, jag blir alltid så stolt av att kolla på sånt :). hon va jätteduktig, iofs va det många som va duktiga, men hon va bäst xD i helgen kommer mormor och morfar bo här, för mamma och pappa åkte ner till Motala för att cykla. fattar inte hur man pallar cykla när det är 30 grader varmt, men det är kul att dom har hittat något dom gillar. kusin och moster kommer över och käkar middag vilket alltid är trevligt :D måndag är dagen D och jag ska till Tullinge med 10:41 tåget, jag och Ida ska fira en födelsedag. och det är inte vilken födelsedag som helst, utan våran mans födelsedag! Johnny Depp blir 45 år, vilket man inte kan tro så snygg som han är. iaf, vi ska kolla på film och äta gott. på tisdag är det första EM-matchen. Sverige-Grekland och jag och mina Tullingetjejer parkerar oss självklart vid Kungsan hela dagen och kvällen för att kolla på matchen. jag jobbar, men kommer efter ett. nu måste jag hjälpa mormor med maten :) so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0