Purpule rain

God morgon, eller god eftermiddag kanske xD

vaknade vid 10 i morse av att det regnade som satan! blev lite rädd ;) haha, somnade om och vaknade vid halv ett. skönt. nu regnar det igen.... det är molningt och allmänt jätte tråkigt väder.

fick en kommentar av Katarina ang en desing tävling, verkar vara kul så tänkte vara med :D förövrigt så har vi haft webbdesign tillsammans, om hon kommer ihåg mig. jag kanske är en person som man helst vill glömma xD

i lördags träffade vi två jättetrevliga människor, dom va kusiner och stod brevid oss på Teddybears Stockholm. när vi hade pressat oss ut ur folkmassan berättade jag att jag hade hållit hon som stod framför mig på tuttarna hela tiden, det var så jävla trångt och mycket folk så jag fick inte bort händerna!! jättepinsamt...

Jag: stackars hon som stod framför mig, höll henne på tuttarna hela tiden...
Ilse: höhö, de tycte väl du om
Jag (på skämt): LÄTT!
Kalle (ena kusinen): Eh, jaha så du är en sån..?
Jag: asså nejnej! inte lesbisk alltså!!
Kalle: ehh,
Jag (i panik): jag är inte lesbisk!

inte för att jag har något emot dom som är lesbiska, ingenting alls! men jag kände att jag var tvungen att försvara min läggning. hoppas inte stackars Kalle går runt och tror grejer nu, eller förresten, varför skulle han tänka på mig?

so long!

Dagens låt: Purple Rain / Prince 1984

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0