Du är bara avundsjuk!

hmm, har spenderat början av min morgon med att läsa diverse andra bloggar. jag förstår mig verkligen inte på människor. det är tydligen helt förbjudet att se bra ut och vara nöjd med sig själv, för på en gång är det folk som kommenterar elaka saker och håller på. varför? därför att dom är avundsjuka och inte är nöjda med sig själva. har man en snygg kropp, visa den för fan!! så vi andra kan få något fint att titta på :D är du missnöjd med din egen kropp, träna, ut och spring eller något. men klanka inte ner på andra som ser bättre ut, det är bara dig det är synd om, inte den som får höra det.

det är långt i från varje dag jag är nöjd med hur jag ser ut. men så tänker jag: det blir ingen som helst förändring om jag bara gnäller och tjatar. så istället har jag börjat springa 3 ggr i veckan, och jag känner mig finare och jag mår bättre.

jag är en skvallertant, så nu har jag sagt det. det är ytterst lite som passerar mina öron obemärkt måste jag erkänna. jag älskar att skvallra. och när man skvallrar blir det auotomatikst skitsnack, skitsnack är dåligt och de ska man inte hålla på med, men de gör man iaf. men om man pratar om någon behöver personen inte få veta, och blir då inte ledsen. det är ett dåligt förslag, jag vet, egetnligen ska man inte snacka skit alls, men det blir lätt så.

så sluta vara elaka mot varandra, det är bara dig det är synd om!

Kommentarer
Postat av: MCD

Jag pratar inte skit, det är fakta! Den kan man köra på om man vill.. och känner för det.. =)

2008-06-03 @ 15:21:30
URL: http://skenbar.blogg.se/
Postat av: Peter

Hahah tillome jag hade hört dig säga den där :p

2008-06-03 @ 21:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0