Hoppet är det sista som överger människan!!

igår köpte jag kamera med pappa, eftersom min tragiskt har förolyckats.... humm, vi hittade en silvrig likadan som jag hade, men den nya är lite mer hightec (stavning?) iaf, när vi kom hem kom Ilse förbi och hämtade upp mig, vi skulle åka till Maxi och inhandla diverse nödvändigheter för P&L. kommer hem till Ilse och packar upp, och fikar. vi kom överens om att vi var tvungna att övningscampa, så vi satte oss på gräset, i två brassestolar, med varsinn plastmugg med saft i och skar upp vetelängden med en morakniv :) det kändes bra, men det blev för jävla kallt så vi gick in xD sen skulle jag skriva ut min tågbiljett och själva inträdes biljetten, tåg biljetten hittar vi, men inte min andra biljett! när jag kommer hem kollar mamma med banken om pengarna har dragits, men NEJ!!! jag har alltså ingen biljett. jag börjar gråta, Ilse gråter och det är kaos. cyklar hem till Ilse och kollar på Morden i Midsomer och svullar chips som tröst. kommer hem, gör lite övningar med magen och sen kryper jag ner i sängen. förtvivlad för att jag inte får åka på Peace and Love....

vaknar idag av att min pappa kommer inklampandes på mitt rum, säger att mamma har hittat biljetter i Borlänge utan camping, men man kan campa utanför festivalområdet. Bajs känner jag, jag vill inte campa ensam utanför, tänk om jag blir rån mördad?? nej, så det allternativet uteslöt jag ganska fort. Ilse tippsade i går kväll om tradera så jag och pappa kollade det i morse, det var dyrt som fan och budgivningen fortsatte... så vi avancerade till blocket och där fanns det grejer, vi har ringt på några, men dom svarar inte så pappa har lämnat sitt nummer. HOPPAS HOPPAS HOPPAS att någon som vi har ringt till har kvar sin biljett!! vill verkligen åka!!

So long!!


Dagens citat: något som jag brukar pressa fram när det är bäst att hålla käft, ungefär när man redan har missat tåget och alla deppar. då kommer jag (vem annars?) och klämmer fram det här, och då blir jag nästan dödad av mina vänner, men bara nästan! för då är det någon (oftast Malin) som håller med och då orkar mina vänner inte döda mig först och sen Malin xD

Kommentarer
Postat av: MCD

Jag håller på dig Sann! Tyvärr har jag ingen biljett att sälja till dig, men om jag hade så skulle jag!

2008-06-25 @ 12:05:22
URL: http://skenbar.blogg.se/
Postat av: Ida

fan har morden i midsomer borjat?! JAG VILL HEM!!

2008-06-26 @ 06:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0