Drick den inte, den är farlig!

söndagar brukar jag inte tycka om, för det betyder slut på helgen och ny skolvecka. men eftersom jag inte behöver gå till skolan så är söndagar bra dagar, då kan man chilla, göra lite vad man vill och det är skönt. städa mitt rum grundligt i går och pappa satte upp hyllor så nu ser det riktigt fint ut :D

Göteborg va jättebra och jag och Emelie är helt klart nöjda. vi shoppade, va på Liseberg och bara tog det  lugnt. vi hade ett bra ställe och sova på och alla va trevliga, så Göteborg kan vi absolut åka till igen :D

jobbat en del har jag hunnit med också, i morgon är det sista jobbdagen innan Pece and Love, är jävligt pepp och jag känner att det redan pirrar i magen xD

familjen R har gjort en pool idag, utav vattenslangen och två pinnar, så nu ser den ungefär ut som vi vill ha den. hoppas verkligen att det blir pool nu! pappa lät pepp iaf :) jag tog några varv i den och det kändes bra xD hoppas att ingen av grannarna såg oss. haha, annars har det varit en slapp början på sommaren. jag har hunnit med ganska mycket och det känns skönt. familjen drar till Portugal om två veckor och är borta i två. fan va nice, har aldrig varit i Portugal och har stora förväntningar ;D

so long!

Dagens citat: vid lunchen snackade jag om P&L och då klämmer mamma ur sig den här extremt korkade meningen om T-sprit. tror hon på allvar att jag skulle dricka? mupp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0