sannolikheten för fysisk och mental kollaps är nu påtagligt hög...

sitter hemma hos min blivande sambo :D emelie är också här, vi kollar på film och svullar (som vanligt) emelie och ilse har spenderat större delen av kvällen med att citera Ice Age, mestadels var det Sid som blev utsatt. stackars kille! xD

kommer tillbringa natten här, och jag kommer se till att Ilse inte får så mycket sömn.. HAHAHAA känner mig ond ^^. jag hyrde Matrix 1 och 2, meeeen ettan funkade inte, bajs. det va något fel på ljudet, eller filmen. tvåan funkade bra så vi såg den istället, ilse fick ta en snabbgenomgång av ettan så att jag hängde med.

ska vinka av emelie nu,
sov gott :D

Dagens citat: Johnny Depp/ Fear and Loathing in Las Vegas.

Kommentarer
Postat av: Ilse

sid gillare

2008-03-22 @ 14:30:16
URL: http://outcast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0