Foundation i massor...

at Ilses house. ska kolla på Juno med henne och Maria :D hoppas den är bra, de tror jag.

smink kursen va jättelyckad, jag och Maria blev nöjda :) jag fick med mig två grejer hem och det visar hur jävla dyrt de är där. de blev snyggt iaf, kommer inte vilja ta bort de ikväll xD jag har nog aldrig haft såhär mycket grejer i mitt ansikte och jag fattar hur lång tid de måste ta för dom som jobbar där och kunna se ut som dom gör. jag är imponerad fan.

sprang idag på gympan, hade rest sen ettan. kutade runt på 12:46 och MVG gränsen va 12 sekunder. men det är bara att komma igen nästa år :D imorgon är de schlagerfest hemma hos Issa i Tumba, jag är pepp och de kommer bli skit kul! de blir ett härligt gäng och vi knoppar där allihopa. för er som vill kolla SVT 1 21:00 i morgon alltså. nu får vi hoppas att Charlotte vinner.

ska käka med Gustav nästa lördag, kommer bli trevligt :) vi får se vad vi hittar på, men att de blir trevligt tvekar jag inte en sekund på :D nu ska jag kolla på filmen så att mina vänninor slipper vänta :D

so long!

Kommentarer
Postat av: ilse

hpf... gustav...

2008-05-24 @ 00:11:37
URL: http://outcast.b,kg
Postat av: ilse

hpf... gustav...

2008-05-24 @ 00:12:11
URL: http://outcast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0