fredag :)

äntligen fredag! yes, är pepp för helgen, ska jobba i mogron och plugga på söndag. men det känns bra iaf :) idag ska jag träffa Emelie och vi ska kolla på vandrarhem nere i Göteborg. Igår bestämmde vi, fast resten inte kan att vi åker själva!!! wii, ser fram emot Gtb, vi åker 14 juni och kommer hem 16. dagen före jag ska tabort min tandställning  :) hihi. vi skulle tydligen sitta barnvakt till hennes lillebror några timmar också, men de är helt okej för mig.

satt barnvakt i går från 18:30-21:30 och tjänade 200, kalas :D mamman till barnen jag passar va på föräldramöte på dagis, och när hon berättade för en annan mamma att hon hade barnvakt frågade den andra mamman om jag hade lust att passa hennes ungar om hon skulle behöva en barnvakt. jag ska givietvis ja, pengarpengarpengar, och faktiskt så är barnen rätt så söta, när dom har fattat att det är jag som bestämmer, moahahah. skämt åsido x)

vaknade i morse på ett strålande humör, funderade lite på vad jag skulle ha på mig och gick upp och käkade frulle. men vad är det jag får se? DET REGNAR SOM FAN! jag blev jättearg och surade hela frukosten. blää, de blev inte dom kläder jag tänkte. så jag fick gå med paraflax hela vägen till skolan, surt. hoppas inte att vi behöver ha utegympa idag... inte coolt isf.

so long!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin fredag :)

2008-05-16 @ 10:07:59
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: Jennifer

MEN KUL FÖR DIG ATT DU SKA TA BORT! haha typ före mig juu :(

2008-05-16 @ 18:44:25
URL: http://jenniferjonasson.blogg.se
Postat av: Sanna

Tack Sanna ;D detsamma!

2008-05-16 @ 22:42:29
Postat av: Ilse

hahah agressiva jenni. Men sanna ;) du måste ju svara i den som har kommenterat's blogg ;)

2008-05-17 @ 00:11:35
URL: http://outcast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0