Skabb och Syfilis.

sitter och skriver på naturkunskapen, där av rubriken. vi ska hitta två könssjukdomar och skriva fakta om dom, sen på tisdag nästa vecka kommer vi ha en liten redovisning.

med tanke på ångesten jag hade igår kan jag berätta att det är okej. pappa lyckades maila alla arbeten till mig så jag ska fixa allt idag efter skolan. Ida ska också ha en teater föreställning och jag måste nog gå på den. hoppas den är bra, för jag missar fan Gossip för den xD den är nog jättebra skulle jag tro. annars inte så mycket nytt. hade egentligen sovmorgon till 1 men jag kom till 10 för att vara med Issas klass och lyssna på en hypnotisör som skulle komma. Malin va också med och det va väl spännande, jag blev lite besviken, men så är det. allt kan inte vara super bra. samlar ihop pengar i klassen för vi ska köpa en grej till Liss, hon ska gå i pension så vi tyckte att det passade bra med en liten grej till henne.

back to syfilisen.

so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0