tisdag :D

Vill börja med att gratulera min far Ander på födelsedagen, han blir hela 43 år idag :D grattis pappa!

gårdagens inlägg var minst sagt flummigt... så jag fattar om ingen hänger med på vad det handlar om. nu har jag iaf webbdesdign, har haft det i ca 35 minuter och jag har inte gjort något alls... jag kan inte webbdesign, det här va nog det absolut sämsta val jag gjort. jag blir fan glad om jag får G, men det är Sergej vi snackar om så det kommer nog bli bra :)

annars har dagen varit bra, började 10 med en redovisning av projektarbete från några treor. det var intressant. sen hade vi lunch, och vi spelade Fia med knuff som vi inte har gjort på jättelänge. flytet i Team Depp kanske inte funkade så jättebra, men vi tog upp oss på slutet och kom trea :) bättre de än att komma sist, right Man ;) sen hade vi naturkunskap, lyssnade på en redovisning och sen fick vi jobba själva. gick faktiskt bra och vi blev klara med allt.

18:00 kommer släkten för att fira pappa så det blir ingen simning idag, tungt. jag får springa i morgon istället. det bjuds på tacos, drömmar och en kladdkaka hemma hos familjen R, gott!!

i morgon börjar jag 11:55 och slutar typ 14:20 eller någonstans däromkring. vädret idag är kallt, blåser och det är mulet. fan, va så lycklig i morse för att det var sol och lite varmt...har kjol dagen till ära.

nu går Sergej hem, så jag sitter ensam med massa stora treor. känner mig jätteliten och aptöntig. nu går det framåt med webben iaf och Sergej sa att jag nog till och med får VG!!! tänka sig det :D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0