Toppografi och geologi

tisdag, vädret är tyvärr inte samma som i helgen, de blåser kallt och jag är trött. annars är det en trevlig dag :) jag ska sitta barnvakt åt mina grannarsbarn idag, tror att det blir ca två timmar, och tre timmar igen på torsdag. eller om det var tre timmar idag och två på torsdag, aja strunt samma.

pluggade svenska igår och det gick riktigt bra :D romantiken är kanske inte mitt favoritömne, men måste man så måste man. träffade Stina, Ilse och Frida på tåget, alltid trevligt. annars kämpar jag på med min allergi och allt annat som hör till. snart är det sommarlov och jag får ta bort min tandstälnning om 35 dagar. inte lång tid alls.

lång dag i dag, slutar vid fyra och jag måste göra klart mit projekt i webbdesign, men det är ju inte mitt starkaste ämne. men det är bara att kämpa på :D

känner att det vore smidigare med en laptop, inte bara för att det går lättare att uppdatera utan för att då kan jag plugga överalt. jag ska nog flirta med pappa så kanske kanske jag får en när jag tar studenten xD

Dagens människa: det blir Ilse

För det första är hon ruskigt snygg! och för det andra är hon en snuskigt bra kompis och för det tredje så är hon Ilse!! och det är en prestation i sig xD jaa, Ilse och jag träffades egentligen första gången när jag flyttade till Järna, vi började leka prinsessor och när vi inte orkade mer så dog vi, låter kanske konstigt, men de va sjukt kul. Ilse finns alltid när jag behöver henne, och när vi inte är med varandra är jag inte hel, det är en del som fattas. min bättrehälft är inte där. kommer bli så sjukt roligt att flytta ihop med dig! mina bästa stunder, och dom värsta har jag uppleft med henne, hon finns alltid där som sagt och det finns inget som jag inte skulle göra för henne. Älskar dig av hela mitt hjärta, ibland kanske jag inte säger det tillräckligt ofta <3

Kommentarer
Postat av: Ludde

Ta inte illa upp men Topografi, stavas just så!

vänligen

2008-05-13 @ 09:48:13
URL: http://luddelundell.blogg.se
Postat av: Ilse

:') iiissch sluta säga snälla saker. Korv, jag älskar dig, du är bäst

2008-05-13 @ 22:52:22
URL: http://outcast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0