Schools out for summer, snart iaf :D

då har vi gått på vecka 22 och det betyder att det är circus en vecka kvar tills vi slutar. EN VECKA!!! fan va nice. hade ungefär 30 minuters matte nu på morgonen, skulle göra en statistiskundersökning, och den blev klar och jättefin :D

på torsdag bär det av till Bullandö med delar av klassen. på fredag är det klassens dag så vi ska sova över där på torsdagen och ha det allmänt trevligt. kommer bli trevligt :) skulle följt med min kusin på In Flames som kommer till Grönan på torsdag, men nu kan jag inte och måste därför sms min kusin detta. hoppas han inte blir alltför deppig över de. jag kan väl jobba för honom nån helg för att blidka honom. på lördag den 7 juni är det Gnestadagen och Suzanna Råberg ska jobba till halv 4. kul, får komma senare till Gnesta. hoppas jag inte missar allt det roliga...bytte bort den helgen till min kusin förra året, men i år har jag bytt till mig den helgen för att jag inte kan jobba helgen efter (jag och Emelie drar ju som sagt till Göteborg!!) så jag kan inte byta igen, men de blir nog bra ändå.

det är varmt idag, jag ska ha FN- seminarium, Nk- redovisning och plugga FN i eftermiddag, men jag har inte ångest någonstans....hahaha, känner att Metrors (tidningen) pluggtips inte funkar på mig xD

träffade 75 % av familjen Johnsson på tåget i lördags, de va trevligt och jag och Annika kom överrens om att vi ska till Mariefred på Midsommar. och då har jag INGEN TANDSTÄLLNING!!! weeeooo, jag spricker snart. så mycket längtar jag, haha.

so long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0