Gegga och uppsvälld deluxe

Jag orkar inte... livet är inte på min sida just nu. känns som inget funkar som jag vill. Kira sitter och mumlar osammanhängande meningar på oförstående engelska, Agnes fnissar för sig själv, Malin sjunger Per Gessle låtar (tror hon har bytt ut "Solsken" till något med internationellt), Ida klar gjorde precis att hon tar rast och själv sitter jag som en apatisk grönsak och försöker pressa fram ett leende, det går inte så bra.

ska in till stan och lämna in/ låna om böcker på stadsbiblioteket sen, orkar inte. ska ut med skräpet (alltså min lönnfeta labrador Molly), orkar inte. spinning halv sju ikväll, orkar inte.

önskar jag kunde säga att jag hade något att se fram emot, det har jag inte. eller jo, lördag med tjejerna. men det är om två dagar, och sen är det slut. varför kan inte jag ha ett spännande Hollywood liv och en manlig pojkvän? orkar inte...

dags att dra på smilbanden... orkar inte.

kände att det var en bra dag i morse, nu är det botten...orkar inte..

fortfarande så väntar jag på att papi ska kommentera, vilket inte har hänt. just nu befinner han sig på främmande ort och det är bara tjejer i huset igen.. orkar inte. jag behöver en man i mitt liv. pappa kom hem, saknar dina danser i köket!!

over and out!

Kommentarer
Postat av: Madde

Men gull se det positivt.. du fårn det att dra i mina mungipor i alla fall =) du förgyller min dag gullet <33

2008-11-13 @ 10:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0