God morgon vinterland!

Det är storm! snön virvlar runt och snart kommer ett träd knäckas över familjens hus -.- men jag känner mig trygg med mina tofflor och stora tröja :D natten gick på tok för fort och jag kände att det är helt och hållet DaVinci Kodens fel, den gick ju på trean igår och jag va ju tvungen att titta. Hoppade i säng tolv.. inte okej... iaf. Fältstudierna skulle vi starta med idag, men eftersom min grupp är helt beroende av tågtrafiken insåg Kira snabbt att det inte blir några fältstudier idag, hela trafiken står still norr om stan.... pust och stön. Vi får ta nya tag i morgon, oberoende av vädret. Så nu sitter jag här med filosofin och sen blir det kanske en film ^^ varm choklad och en ostmacka tror jag också att det blir, hehe :)

Trevlig dag alla tomtar!
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0